YouTube, jakie ma możliwości reklamowe?

yt

Choć tak naprawdę YouTube nie jest to już jedyne miejsce, które pozwala nam na prowadzenie kampanii video online, jednak jest ona wciąż główna. Platformy Google z jej 1,5 miliardową bazą użytkowników, którzy, wciąż spędzają tam nawet dwie godziny dziennie na ów oglądaniu popularnych filmików, nie można zacząć tego ignorować, a Google dba też i o to, by takowi reklamodawcy nawet nie próbowali. Jak więc zacząć się reklamować na YouTube?

Według takowej to aktualnej prognozy reklamy internetowe, o wiele szybciej zaczynają, rosnąć a najszybciej w tym roku zwiększy, się o 10 proc. Dynamika, a zarazem i sprawa większych to wydatków na video online. O ile to wszystko jednak jeszcze kilka lat temu internetowe wideo było tak naprawdę traktowane jako takowy to dodatek, który nie był bardzo często stosowany. Jednak wszystko zaczęła się zmieniać i w dzisiejszych to czasach podejście odchodzi w takową to niepamięć. Wideo staje się coraz to bardziej poważną konkurencją nawet tak naprawdę dla spotów telewizyjnych, co ma związek z takowym to pojawieniem się dłuższych formatów na social media. Transmisje online, programy reklamy, które przerywają, takową to transmisje podobnie też jest, w TV.

A może wolisz dowiedzieć się wskazówek o zarobkach w krypto na Internecie?

Czy warto ograniczać się do jednej platformy?

Zdecydowanie nie można tylko i wyłącznie ograniczać się do jednej z nich, na przykład tylko i na Facebooku, jeśli chodzi też i o wideo, to depcze YouTubowi po pietach, jednak to ta platforma jest drugą co do wielkości platformą wyszukiwania internetowego. Tak naprawdę w odróżnieniu od takowego to Facebooka nie ma już problemów z przyciągnięciem do ów platformy tych najmłodszych użytkowników. Aż 96 proc tak naprawdę amerykańskich nastolatków, wciąż aktywnie z niego korzysta, dlatego też i warto zacząć skupiać się na YouTube, podczas marketingu wideo.